I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Sunday, July 3, 2011

pelan minggu depan

Minggu depan tu esok la! Hahaha. Esok kan hari Isnin dah. Takde cuti-cuti lagi.

  • Siapkan Folio PSV dan Kad Ucapan PSV
Sepatutnya aku siapkan dan hantar Folio aku dulu dah. Tapi penyakit MALAS aku datang dan aku menangguh kerja-kerja Folio aku. Orang lain dah hantar, dah siap, dah buat kad dah. Tapi aku baru je nak gam gambar-gambar, warna lukisan aku tu, dan lain-lain la. Harap-harap la aku sempat siapkan Folio dan Kad PSV tu nanti.

  • Habiskan PAFA
Aku masih belum habiskan PAFA aku. Tapi aku dah abis hampir kesemua Kod kecuali Kod 11 dalam bahagian yang perlu baca lafaz dan doa sebab yang tu perlu baca dengan ustazah. Apa-apa pun, aku gerenti dapat hafal. Hahahha

Tu je la untuk hari ni. Bye-bye~

No comments:

Post a Comment