I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Saturday, July 30, 2011

perjumpaan lagi

Tak abis-abis perjumpaan. Perjumpaan apa? Perjumpaan Rakan Muda! Hhahaha. Hari ni, mama aku balik dari oversea (Semenanjung). Hari ni jugak aku perlu pergi ke perjumpaan Rakan Muda kat PKRM (Pusat Kegiatan Rakan Muda). Dah la takde transport, nasib baik aku masih ingat mana tempat tu. Hehehe.

Atin, Kak Ayu dan Akim
Bila dah sampai, aku jumpa dengan Atin, rakan sekelas aku dan juga Ketua Biro Wirausaha. Kami berdua pun masuk ke PKRM. Yang ada masa tu cuma aku, Atin, Akim, Kak Ayu dan Abang Aerol. Tak banyak pun, takpe la, janji ada datang.

Kami mula-mula bincang pasal program members challenge di bawah Gaya Hidup Kecergasan. Program tersebut pada mulanya mungkin diadakan di Pantai Similajau dan disertai dengan anggaran 20 peserta. Tetapi, timbul pulak masalah kos untuk pergi ke pantai tersebut. Setiap peserta berkemungkinan perlu membayar yuran RM 20.

Kem "suka suki" pun dicadangkan. Setiap peserta akan dibahagikan kepada kumpulan tapi tiada pertandingan yang serius la. Cuma santai-santai je. Kebun nenek Atin di Jepak pulak dicadangkan jadi tempat perkhemahan. Hahaha.

Masa bulan puasa nanti, mungkin akan ada solat terawih dan solat hajat. Berbuka sama-sama pun boleh. Hehehe. Dapat sungkey sama-sama. Kemungkinan akan diadakan pada tengah bulan puasa nanti.

Akhir sekali, aku mesti update blog Rakan Muda. Hehehe. Esok la aku update. Nak rehat sikit malam ni. Nak sambung buat novel ku. Hehehe

apa yang dorang buat tu?? hehehehe
Masa aku balik, tetibe pulak jumpa dengan rakan sekelas aku, Hafiz. Taktau apa yang dia buat. Hahaha.

No comments:

Post a Comment