I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Wednesday, July 13, 2011

aku dan PLKN

Kelmarin dah boleh semak kemasukan pelatih terpilih untuk PLKN! Hehe. Aku tak terpilih! Kat sekolah pun cikgu bagitau yang dah boleh semak kemasukan pelatih terpilih untuk PLKN. Ramai la kawan aku yang bawa hp pun semak. Ada yang dapat, ada yang tak dapat. Hahahaha.


Tapi aku sebenarnya nak ekot. Cikgu kata boleh buat permohonan. Kawan aku pun kata macam tu. Tak nak la. Takut kena buli nanti. Hhahahaha.

Korang boleh semak dari laman web PLKN, ataupun menggunakan SMS dengan menghantar PLKN SEMAK NO-IC ke 15888.

2 comments:

  1. nak ekot ker tak ni??
    hehe..
    btw, lepak jap..

    ReplyDelete
  2. hahaha. tak nak la mohon. haha. lepak la lama2 :P

    ReplyDelete