I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Tuesday, July 5, 2011

aku dan pelan minggu ini

Ingat tak pelan minggu yang aku buat minggu lepas? Hahaha. Selalunya aku tak ekot pun apa yang aku rancang. Tapi kali ni aku dapat. Hehehe.

Aku dah laksanakan separuh daripada tu. Folio PS aku dah siap, binding dan semuanya. Aku buat biasa-biasa je. Hahaha.



Pafa pun dah abis hafal. Ustazah kata boleh baca dengan kawan.Tu la senang sikit nak hafal. Hahaha.

Tapi Kad PS aku masih belum buat. Aku nak buat hujung minggu ni dan hantar minggu depan sebab cikgu tak minta hantar pun masa sekolah tadi. Hahaha.

No comments:

Post a Comment