I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Saturday, July 16, 2011

hari Jumaat

Aku boring kat rumah. Nak ekot kawan-kawan aku pergi Kem Peringkat Negeri di Sebauh. Tapi aku tak terpilih. Hahahha. Aku sempat bawa handphone ke sekolah semata-mata nak tanya pasal dorang. Aku pun ber-SMS la dengan dorang. Tapi kesian pulak kalau bateri handphone dorang abis nanti. Macam la ada tempat cas handphone dalam hutan. Dah la tempat perkhemahan dorang tu ada pacat! Hahahha.

Apa-apa pun, disebabkan aku bawa handphone ke sekolah, aku dapat jadi paparazzi sekejap. Hahaha. Aku pun mula la snap gambar-gambar dalam kelas. Tak kesah la ada cikgu ke tak. Tangan aku setia mengsnapkan gambar-gambar. Hehehe.

Sejak kebelakangan ni, cikgu Amanda selalu datang ke kelas aku. Dia cuma nak tengok-tengok kelas je. Takde apa-apa pun. Kelmarin, dia bagitau bahawa kelas kami terpilih untuk tengok Food Demonstration yang dibuat oleh Riamtech pada Selasa minggu depan (19 Julai 2011) di Dewan Cenderawasih. Kami pun tak sabar nak tengok Food Demonstration tu. Hehehe.

aku nak tuala macam ni

No comments:

Post a Comment