I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Monday, May 23, 2011

kertas 2 Pendidikan Seni Visual aku

hari ni.. exam Pendidikan Seni.. kertas 2.. yg 3 jam lukis2 tu.. hahaha.. kertas tu bagi 6 soalan, tapi mesti pilih 1 je.. aku pun pilih soalan 3 yg berbunyi:


Pada suatu malam anda telah bermimpi tersesat di dalam sebuah hutan. Sebahagian pokok-pokok di hutan tersebut mempunyai sifat-sifat seperti manusia iaitu tangan, mata dan mulut. Pokok-pokok tersebut sedang menuju ke arah anda dengan tangan yang melambai-lambai. Gambarkan situasi ini dengan memberi penekanan kepada bentuk, ruang dan komposisi.
lukisan aku x la kacak sgt oke~ hahahaha


5 comments:

  1. haha lukisan aku lagi cantik ! werkkkk :P

    oke la tuh..ni baru nama nya seni !!! keep it up :)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. thanks hana nabilah~ >.<

    ReplyDelete
  3. ohh geng2 seni haha
    aku dpt 4b ke 3b masa spm dulu2...huhu

    ReplyDelete