I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Wednesday, May 18, 2011

aku dan kenangan terindah

pada prtgahan bulan Julai tahun lpas, aku dan kwn2 aku masuk koir.. kbetulan jgak cgu BI kami guru penasihat koir t'sebut.. hampir sparuh klas 4C ekot koir tu.. hahaha.. sejak hari tu, mmg kami slalu kluar klas utk latihan koir.. pelajar2 dari form 2 dan form 3 pun ade ekot.. lagu koir kami lgu Samson - Kenangan Terindah.. lagu kami tu utk Majlis Persaraan Pengetua kami iaitu Encik Ling Tung Kong..

19 Julai 2010 bersamaan dgn hari Isnin, kami pun mulakan sesi pembelajaran dgn biasa dlu.. bila dah sampai masa, kami bersedia utk berkumpul di tepi Dewan Cenderawasih.. smua pelajar perempuan pkai bju kurung utk nampak seragam, dan pelajar lelaki pulak pkai neck-tie (ni la first time aku actually pkai tie) hahaha..




pengetua dtg dgn style~ hahaha
bila majlis tu bermula, kami pun bersedia la di tepi dewan utk giliran kami.. mmg nervous jgak la time tu.. sbab first time buat persembahan.. dah la utk pengetua.. tambah lagi ramai org yg tgk dkat dewan nanti.. nasib pelajar lelaki diletakkan di blakang.. hahaha.. bila tiba giliran kami.. kami pun masuk la ke dlm dewan dan trus naik ke pentas.. kami pun kluarkan la hasil latihan kami sblom ni..




Kenangan Terindah . Thank You Sir
aku pegang huruf "G"

No comments:

Post a Comment