I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Thursday, May 26, 2011

exam dah nak abis

dah hampir 3 mggu, akhirnya esok hari, abis jgak exam penggal pertama..

first2, time exam PJK, mmg boleh jwb laa.. x susah pun.. hehe.. mcm ABC je (mmg soalan ABC pun) hahaha.. nasib baik apa yg aku baca pagi ni masuk dan melekat dlm otak.. kalau x, mmg tnya org sbelah la.. haha..

lpas exam PJK, masih mase lagi sbelum rehat... so, aku pun berkumpul la dgn geng2 dan cecite2.. hahaha.. dtg pulak kwn aku (ketua tingkatan) bgtau yg die ekot program pergi UPM.. alaa.. mcm Kem Pemantapan Sahsiah dlu tu.. tapi kali ni nama die Kem Kemanisan Iman.. die dpt tau dari kwn die kat klas 5A.. aku dgn kwn aku pun nak ekot program tu lagi.. so, kami plan nak cari ustazah time rehat.. hehehe

bila rehat, start la kami melaksanakan plan kami.. tapi sbelum tu, kami pergi ke Bilik Kaunseling utk hantar borang.. borang utk dpt laptop 1Malaysia yg free tu.. ade kwn2 aku dpt.. tapi aku x dpt.. hahaha.. lpas hantar borang tu, kami pun pergi ke pejabat guru utk jumpa ustazah.. ustazah bgtau la yg cuma 10 org je dpt ekot.. dan dah full kuota 10 org tu.. tapi die suruh tulis je nama dlu sbab maybe dpt ekot.. maybe je..

pastu, exam science pula.. paper 2.. yg ade soalan struktur dan esei tu.. dah la soalan struktur bnyk berpandukan eksperimens.. lagi la aku x tau nak buat.. hahaha.. soalan esei pun aku x pasti btol ke x jawapan aku.. hehehe.. t'paksa la aku baca bnyk2 utk science paper 1 esok..

nasib baik exam kali ni x dipenuhi dgn kontroversi mcm yg dlu.. haha.. x lama lagi cuti gawai!! >.<

No comments:

Post a Comment