I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Saturday, May 14, 2011

aku pergi ke Kuching

haha.. Malam ni nanti aku dengan mak aku akan pergi ke Kuching menggunakan bas MTC Express.. Tapi mak aku sebenarnya nak beli tiket untuk Bas The Star.. Takpe la, dah beli tiket dah.. Haha.. Pergi pukul 8.++ nanti.. Tak ingat bila masa bas bertolak.. hahaha.. Terlepas la aku nak tengok Fort Boyard, Lipstick Jungle, Private Practice & How I Met Your Mother kat NTV7 malam ni.. alaa~
Kuching bandar kucing~ ngee~

UiTM Samarahan
aku dan mak aku pergi ke Kuching sebab kakak aku convo.. Aku pulak sengaja nak ekot mak aku.. hahaha.. Kakak aku convo kat UiTM Samarahan.. Semangat aku untuk pergi ke Kuching telah mengalahkan semangat SPM aku.. Sanggup aku lepaskan 1 paper exam (BI Paper 2) untuk pergi ke Kuching.. Mana pergi semangat SPM aku? hmm.. Takpe la.. Enjoy je kat Kuching nanti.. hehehe..



Harap-harap la aku betul-betul enjoy kat Kuching nanti.. Takut rugi pulak lepaskan paper BI tu nanti.. Walaupun aku takde masalah nak jawab soalan-soalan BI.. Terutamanya bahagian esei~ hehehe..

2 comments:

  1. pergh.,aku xpenah smpai area2 sana lagi.,best ke wei?
    mmber aku bdk kuching ade gak ajk aku lepak jalan2 kt sana.,menarik x kuching?

    ReplyDelete
  2. hahaha.. best la jgak.. tapi kalau selalu sgt pergi.. xbest la kot.. hahahahaha

    ReplyDelete