I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Monday, June 20, 2011

mat luthfi


Aku kenal budak ni dari kakak aku. Dia suruh aku pergi ke tempat dia dan tunjukkan la salah satu video matluthfi90 iaitu selamat hari ibu 2010. Aku pun tengok je la. Pastu dia post kat wall aku video new album daripada matluthfi90 jugak. Aku pun mula la untuk tengok video-video dia yang lain. Hehehe.

Aku suka sangat video ni. Hahahaha >.<


Nama dia Mat Luthfi. Dia berasal dari Sungai Petani, Kedah. Sekarang study kat Curtin University dan menetap di Perth, Australia. Tu je yang aku tau. Tu pun aku ambil dari blog-blog lain. Hehehe.

Kalau nak, subscribe la dia di Youtube. Nama dia ialah matluthfi90. Hahahaha

No comments:

Post a Comment