I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Monday, June 27, 2011

aku tak sekolah

Aku buat keputusan untuk tidak hadir ke sekolah hari ni. Aku betul-betul letih sebab Kem Rakan Muda kelmarin. Aku risau kalau aku tak dapat belajar walaupun aku hadir nanti. Jadi aku pujuk mama dan ayah aku untuk benarkan aku berehat hari ni. Aku pun ambil kesempatan untuk tido sepanjang hari. Hahaha

Aku bangun dekat pukul 11 pagi tadi. Hahaha. Aku pun pergi mandi dan pecah laju. Aku online Facebook sekejap untuk check kalau ada geng Rakan Muda yang dah approve aku. Hehehe. Lepas tu, aku pun rehat kat depan tv. Bila dah abis cite kat tv, aku sambung tido balik. Hahaha

Aku bangun lagi dekat pukul 4. Aku pun keluar dan sedar yang ayah aku dah pergi kerja. Tak sangka dia sanggup tinggalkan aku sorang-sorang kat rumah. Hahahaha. Aku pun online la lagi. Hehehe.

Tu je la. Aku masih tunggu geng-geng Rakan Muda untuk approve aku. Hahahaha.

No comments:

Post a Comment