I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Tuesday, June 7, 2011

asal usul blog aku

sebenarnya aku dikira ada 3 blog dah. sebelum ni aku pernah buat blog khas untuk cerita-cerita pendek. tapi lepas hampir 10 cerita pendek, aku berhenti. habislah riwayat Writing Thinking Writing. mungkin aku ada "writer's block" kot. hahaha.

beberapa bulan pastu, aku start balik. aku tukar nama blog aku tu. tapi aku buat review untuk artis pulak. lahirlah Under The Moonlight. pasal album terbaru, single terbaru. tapi tu pun tak tahan jugak. kalau tak salah, dah 40 lebih blog post aku sebelum aku delete blog tu. hehehe.

beberapa minggu lagi, tetiba pulak kawan aku tanya macam mana nak buat blog. aku kata aku tak tahu, sebab blog aku sendiri tak terurus. haha. datang pulak idea nak buat blog baru ni. rindu nak berblogging. hahaha. dari situ, lahirlah Persepsi Seorang Lelaki. setakat ni, aku masih dapat idea untuk blogging. harap-harap la aku tak delete blog ni pulak. hahaha.

hari ni, aku nak tido! hahahaha >.<

No comments:

Post a Comment