I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Monday, July 4, 2011

makan di rumah kawan

Aku dan 4 orang kawan aku (Fai, Esther, Susie dan Meon) merancang untuk pergi ke rumah Fai hari ni.

Aku disuruh untuk bawa telur dan laptop. Hahaha.

Lepas sekolah, pukul 2, aku pun pergi la ke pasar. Tiba-tiba pulak Susie panggil aku dan suruh aku masuk kereta kawan dia. Aku duduk kat belakang dengan Fai dan Esther dalam kereta tu. Kawan kepada Susie yang memandu. Kami pun pergi ke Parkcity Mall untuk beli daging lamb. Hahaha. Selain tu, kami sempat beli keropok. Hehehe.

Kami pun balik terus ke rumah kawan aku lepas beli barang-barang tu. Tapi kami terpaksa tunggu Meon lagi sebab dia ada bawa barang-barang masakan yang lain. Bila dia dah datang kami pun mula la memasak.


Banyak juga lauk kami. Sampai ada yang lebih lepas makan. Yang best nya, masa kami tengah makan, tiba-tiba pulak blackout. Kami pun makan dalam gelap sambil ketawa. Apa-apa pun, bila kami dah abis makan, baru elektrik ada balik. Hahaha.

Lepas makan, aku pun buka la laptop aku. Aku tunjuk dengan Esther dan Susie pasal pengalaman aku, Fai dan Meon masa perkhemahan Rakan Muda tu. Memang best la. Hahaha.

2 comments:

  1. ehee.best na juak makan rumah kawan yaa.mk jarang koh.hee

    ReplyDelete
  2. ya la tek. best alu. hahaha. thanks jadi follower ke-100 kmk!! >.<

    ReplyDelete