I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Tuesday, March 29, 2011

rindu dengan blog

tajuk di atas mmg xde kaitan dgn isi2nya.. hahaha.. well, ni just sambungan daripada post yg sbelum ni.. hehehehe..

mmg confirm aku dpt no.2 dlm klas.. sbab cgu tingkatan kami dah bagi balik bku laporan utk purata lebih daripada 50%.. yg kurang daripada itu t'paksa bwak ibu bapa kalau nak ambil.. aku dpt purata 58.20 jer.. oke la tu.. hahaha.. kwn aku tu dpt purata yg lebih daripada aku.. die la dpt no.1.. xpe la.. aku cuma ada satu jer yg gagal.. iaitu Sejarah..

klas kami dah dpt Smiley.. dah dpt 1 dari cgu Math dan 1 lagi aku x tau dari cgu yg mana satu.. hahahaha.. tapi yg peliknya.. sorang jer dpt sbab die sorang jer yg "berkelakuan baik".. mmg jeles la aku tgk die pkai button Smiley tu.. tapi ade org kate die just pinjam smiley tu dari klas sbelah.. hahahaha.. rupa2nya, mmg dia pinjam dari klas sbelah.. so, klas kami masih blom ada Smiley la..

aku dpt bermalam di rumah kwn aku.. hehehe.. 4 hari 4 mlm ni mmg bersosial la aku.. hahahaha.. tapi ayah aku x suka aku bermalam di rumah kwn aku.. die nak kawan aku bermalam di rumah aku.. xpe la.. mggu ni jer.. tu pun 4 hari 4 mlm.. bukannya 7 hari 7 mlm.. hahaha..

No comments:

Post a Comment