I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Saturday, March 19, 2011

cuti-cuti malaysia part 3

antara menu2 yg restoran tu sajikan.. hehe
hari ni hari ke 3 dah,, aku bgn dkat pkul 7.30.. tapi aku maseh ngantok dan nak sambung tdo lagi.. haha.. last2, aku bgn dkat pkul 9.. lpas pergi mandi dan bersiap, kami pun kluar la utk breakfast.. kami pergi ke Restoran Jom Cari Makan yg x jauh dari hotel.. aku order milo ais jer.. malas nak makan..






99 Speedmart
bila dah abis makan, kami pergi la cari 99 Mini Market, tapi kedai tu masih blom dibuka.. so, kami pergi ke STL Books & Stationery kat sberang jln sbab ayah aku nak bli news.. aku pun t'nampak la bku2 rujukan KM (Kesusasteraan Melayu) kat situ.. bku rujukan Anak Global dan Jeriji Kasih.. tapi bku rujukan utk Seuntai Kasih Secebis Harapan xde.. lpas tu, aku tgk bku2 essay BM dan BI.. apa lagi, aku suruh la ayah aku blikan skali.. hehe.. 4 buah bku aku bli hari tu..





bila dah bli.. kami pun pergi ke 99 Mini Market sbab dah dibuka.. kami pun masuk dan bli jer brg2 yg patut.. aku sempat bli recycle bag yg dorg jual.. hehehe..







Milo Ais
French Fries
lpas tu, kami balik ke hotel kami.. aku pun trus baca bku2 rujukan aku tdi.. hehehe.. aku pun sempat tdo skjap.. time ptg tu, kami kluar lagi nak makan ptg.. haha.. kami makan lagi kat Restoran Jom Cari Makan tu.. aku order milo ais dan french fries.. malas nak makan bnyk.. hehe

No comments:

Post a Comment