I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Thursday, March 17, 2011

cuti-cuti malaysia part 2

hari ni.. aku dan parents aku nak pindah hotel.. nak ambil dkat dgn kakak aku.. sblom tu, kami pergi breakfast kat gerai2 kat luar hotel.. mmg kat dpan hotel tmpat dorg.. snang nak pergi makan.. hehe.. lpas makan, kami jln2 skjap kat Jalan Masjid India.. aku tgk mmg bnyk la kedai "pengurup wang berlesan" (money changer) kat area tu.. bli brg2 kat Mydin, pastu balik ke hotel..




aku pun pack brg2 kami.. tapi aku maseh blom puas lagi nak enjoy jln2 kat Jalan Masjid India tu.. xpe jer la.. lpas kami pack brg2 kami, kami pun tggu la kat lobi hotel.. ayah aku pun check-out dan bagi balik kunci bilik hotel kat kaunter.. mata aku pulak tgk receptionist kat sana.. hehehe.. sbelum ni aku mmg penah tgk die, sbab ayah aku mmg pilih Palace Hotel ni kalau pergi ke KL.. so, sambil tggu org yg nak ambil kami, aku curi2 snap pic die.. hehe..


dlm prjalanan, aku snap2 pic dari dlm kereta.. kalau tgh boring.. tu la keja aku.. haha.. kami makan skjap kat Central Park Dataran Sunway, aku x tau nama tmpat tu, aku tgk dari luar jer nama tu.. btol ke x, aku pun x tau.. hahahaha..


hotel yg mmg "smart"
lpas makan, kami pun pergi la ke hotel kami.. Smart Hotel kat Kota Damansara.. aku ingatkan hotel mcm mna.. skali masuk.. OMG.. nak kate kecil, x la kecil.. nak kate bsar, x la bsar.. just sempit!! crowded sgt bilik tu.. nak jln pun payah.. dah la t'paksa stay 2 mlm lagi.. rindu pulak aku dgn Palace Hotel.. tmpat bli belah pun mcm xde jer.. time ptg tu, kami kluar la explore tmpat tu.. jln sini, jln sana.. tapi hampir smua kedai yg kami jumpa adalah butik, workshop, restoran, kafe, salon ataupun kedai kecantikan.. kami cari 99 Mini Market.. x jumpa2.. so, kami balik ke hotel jer la..


time mlm pulak.. kami nak kluar lagi.. tapi x tau ke mane pulak.. nasib ade org nak bwak kami ke Giant.. tapi x lama sbab masa dah nak pkul 11 mlm.. kami bli jer brg2 yg sempat d bli, pastu balik hotel.. hahaha..

blur sikit sbab dlm kereta.. hehe

No comments:

Post a Comment