I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Monday, March 21, 2011

ketibaan keputusan peperiksaan

mmg berdebar2 la nak tggu hari isnin.. rasa mcm x nak turun jer.. walaupun dpt jumpa classmate setelah seminggu bercuti.. hahaha.. berdebar2 tu, bukan ape, sbab gementar nak tgk result exam.. tapi pagi isnin tu.. aku bgn jer la.. nak turun skola.. nak tgk classmate2 lain.. bila aku nak g skola, lambat pulak uncle aku nak anta aku.. dkat pkul 6.30.. aku call la bpk aku.. die suruh aku tggu jer.. bila dah nak pkul 6.55.. bru uncle aku dtg, die kate die t'tido.. alarm die x b'bunyi.. aku masuk kereta jer la.. semangat nak turun skola la kan? hahahaha..

dah la pengawas dah jadi penunggu gate time aku dtg.. t'paksa aku tulis nama sbab aku dtg akhir.. nasib baik xde p'himpunan hari tu.. sbab hujan.. dpt elak dari hari yg malang tu.. dan dpt jgak aku masuk klas aku.. aku pulak yg last masuk..  hahaha.. dtg balik gementar tu.. sbab kertas exam kali ni lain.. dorg bagi 1 paper jer utk setiap subjek.. sbab tu la kami x blajar sgt.. hahaha..

stakat ni.. result aku oke2 jer.. kecuali Sejarah!! aku dpt 30% jer.. xpe la.. hahaha.. aku just harap la x bnyk gagal.. lagipun ni bru first exam.. time exam bulan 5 nanti aku blajar btol2.. hehehe..

No comments:

Post a Comment