I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Saturday, August 6, 2011

suatu hari di PKRM

hari ni, aku dan kawan aku (Meon) pergi ke PKRM sebab ada perjumpaan Rakan Muda. kami berdua pergi pakai bas. bila dah sampai, kami pun jumpa la Rekko, Jerome dan Jerry kat luar PKRM. kami semua pun masuk la ke PKRM.

Kak Ayu dan Akim dah ada kat PKRM. kami pun mula bermesyuarat pasal aktiviti untuk puasa ni. mula-mula, pada minggu depan (13 Ogos), ada berbuka puasa beramai-ramai kat PKRM. makanan bawak sendiri. minuman pulak mungkin boleh disediakan. lepas berbuka, solat maghrib, solat isyak dan solat terawih akan dilaksanakan.

malang sekali, aku rasa aku tak dapat ekot. sebab akhir sangat balik nanti. aku bukannya ada transport pun. paling awal balik pun mungkin pukul 9 malam. kalau datang, aku boleh je. tapi pulang, macam mana? jadi tak dapat la aku datang nanti. takpe la.



akhir sekali, bila dah nak balik lepas perjumpaan tu, aku dan Meon minta tolong Kak Ayu untuk hantarkan kami ke Parkcity Mall. nak jalan-jalan kejap. dia pun tolong la. baik kan dia? hehehe.

No comments:

Post a Comment