I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Thursday, August 25, 2011

kelas aku nak raya

hahaha. betul la. kelas aku nak raya!! hahaha. tak sabar sangat. masa kat sekolah tadi, kawan aku bawak banyak ketupat-ketupat yang dibuat dari riben. ye la, takkan nak bawak ketupat yang real kot. hahaha. apa-apa pun, dorang ada bawak kad raya dan lampu raya sekali! haha. tapi lampu tu dah rosak, tu la boleh bawak ke sekolah ni. giler ar nak bawak benda bagus-bagus ke sekolah, bagus lagi gantung kat rumah kannn? hahaha. ada jugak yang bawak kertas membalut untuk buat terabai.


jadi, kami pun mula la menghias kelas. walaupun hari ni exam, tapi kelas kami takde exam pun masa tu. exam kami lepas rehat je. kami pun guna la masa tu untuk menghias. ni la gelagat-gelagat kelas 5C bila menghias kelas. siap kena marah cikgu pulak sebab kelas kami bising. hehehe.

gambar-gambar ini telah dicuri daripada Basir, seorang pelajar 5C. hahaha. bukan apa, aku tak bawak handphone hari ni. tu la aku tak dapat nak meng-snap-kan gambar-gambar sendiri. huhu.






kelas 5C dalam aksi! hahahaha

tak sabar nak raya. hehehe

No comments:

Post a Comment