I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Wednesday, April 6, 2011

aku dan smiley

ingat x post aku yg sbelum ni? yg psal bintang emas tu? well, hari ni, ada cerita lagi psal tu.. hehehe..

time BI, ada org kata yg Cgu Chin dan Cgu Amanda nak masuk klas kami.. so, kami pun bergegas la duduk ke tmpat masing2, buang sampah2 dlm laci, susun meja seolah2 kami ni berdisiplin.. hahaha.. kami pun duduk la di tmpat masing2 sambil tggu dorg.. bila dorg dtg, ketua tingkatan trus angkat dan satu klas pun mengucapkan "Good Morning Teacher" kpd dorg.. nak nampak sopan la.. hehehe.. lpas tu, kami pun duduk sambil dorg tgk2 klas kami.. Cgu Amanda pulak snap2 pic klas kami..

lpas cgu Amanda snap2 pic kat klas kami, dia pun bgtau yg ketua tingkatan boleh ambil "batch" dari dia kat bilik kaunseling time rehat nanti.. dia kata klas kami merupakan klas ke-4 yg menerima Smiley tu.. hehehe.. kami pun tepuk tgn jer la.. kata cgu Amanda, Smiley tu mesti dipakai oleh smua student dlm klas tu.. kalau x, Smiley tu akan diambil balik.. bila dorg nak pergi, kami mengucapkan "Thank You Teacher" kat dorg.. mmg x sabar la kami nak ambil Smiley tu..

dekat Smiley ada tulis "Senyum Salam Sayang" Bintulu Hawks SMK Bintulu *Saya Pelajar 3S*


bila time rehat sampai, ketua tingkatan pun pergi la ke bilik kaunseling utk ambil Smiley2 tu.. akhirnya klas kami dah ada Smiley!! aku letak Smiley aku kat neck-tie aku.. hehehe..

No comments:

Post a Comment