I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Sunday, April 24, 2011

aku dan British Council

post KLMJ dtg semula! hahaha.. kali ni psal aku dgn kwn2 aku pergi ke ceramah Education UK di Parkcity Everly Hotel.. hehe

aku pergi ke ceramah British Council kat Parkcity Everly Hotel dlu.. sbab ade student yg edarkan "brosur" psal UK Education kat skolah.. ceramah tu hari Sabtu 22 Januari.. hari tu jer yg ade kat Bintulu.. aku pergi la dgn kwn2 sekelas aku.. ade 7 org kami time tu.. ade jgak dari kelas lain.. tapi bila kami dtg, mmg sikit org yg ekot ceramah tu.. jgn2 sekolah aku 80% daripada keseluruhan kedatangan tu.. hahaha.. time kami dgr ceramah tu, ade org ni bagi kami borang.. die suruh kami isi.. aku pun isi la hampir kesemua tempat kosong tu.. t'masuk bhagian e-mail.. aku isi: thade.rebels.one@gmail.com.. hehe

lpas kami isi borang tu, die bagi kami goodie bag! ade 2 pen UK Education, 1 Correction Tape, 1 Bookmark, 1 UK Education Notebook dan 1 Green UK Recycle Bag! hehe..















UK qualifications in Malaysia
  • Global recognition and respect with a UK qualification
  • Wide rage of innovative and affordable courses
  • Acquire employment skills for good career prospects
  • Be a part of borderless education
utk tahu lebih lagi mengenai UK qualifications di Malaysia: lawati la www.britishcouncil.org.my/tne..

No comments:

Post a Comment