I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Sunday, September 18, 2011

trial nak dekat part 2

hari ni hari ahad (18 Sept), aku bangun pagi di rumah Meon sebab aku bermalam kat rumah dia. hahaha. bila Meon dan Nazirul dah bangun, on la laptop ku. hahahaha. Meon main Theseus, sebab Angry Bird dah takde dalam laptop dah. hahaha. suka pulak dia main. pastu, Nazirul pulak main Theseus. Terer jugak dia main, hahaha.

lepas mandi, kami keluar ke pasar sekejap, nak cari housing baru sebab keypad handphone Nazirul rosak. last-last, dia beli handphone baru, sebab nak ber-SMS dengan gf dia. hahaha. tapi, bila balik, tetibe ok pulak keypad handphone dia. hahaha. bertuah sangat.

bila dah balik tadi, on balik la laptop tu. hahaha. kali ni, Meon nak main Resident Evil: Nemesis. sampai tetido Nazirul masa Meon main. aku tengok je la. hahaha


dah pukul 4.30pm, aku dan Nazirul pun pergi ke waf tambang. aku dan Nazirul tunggu Cikgu Daus, sebab dia yang tolong hantar kami balik. hahahaha. esok trial!

No comments:

Post a Comment