I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Saturday, September 3, 2011

konvoi raya dengan geng

Eijan, Basir, Shamsul dan Meon
hari ni hari sabtu dan aku nak pergi beraya di rumah kawan-kawan aku. aku dan Meon pergi ke Citypoint pada pukul 10.30. dekat pukul 12, Cikgu Daus datang untuk bawak kami beraya di rumah dia. kami pun masuk la Myvi hijau tu. bila dah sampai, kami pulak dihidangkan dengan air pepsi oleh Cikgu Daus. tak lama lepas kami datang, Nazirul, Eijan, Basir dan Shamsul datang ke rumah Cikgu Daus jugak.



lepas tu, kami plan nak pergi ke rumah Nazirul. Cikgu Daus pun ekot sekali dengan kereta Unser. bukan apa, dorang 4 tadi pakai moto datang, macam mana aku dan Meon nak ekot. mesti la bawak orang yang ada kereta sekali kan?? hahaha. kami pun beraya la di rumah Nazirul di RPR Kidurong.

Cikgu Daus, Nazirul dan Shamsul
bila dah abis, dorang beraya kat rumah aku pulak. hahaha. dorang pun pergi la ke rumah aku lepas berada di rumah Nazirul. hehe. pastu Cikgu Daus terpaksa balik sebab family dia nak guna kereta. huhu. mak aku percaya yang Cikgu Daus tu classmate aku. hahaha. aku pun mintak tolong abang ipar aku, abang Joe untuk anta aku dan Meon ke waf tambang, nak beraya kat kampung jepak pulak. hahaha.



di kampung Jepak, kami beraya di rumah Meon. lepas tu kami pergi ke rumah Shamsul! kami tengok Spy Myeongwol kat sana. hehehe. tak lama lepas tu, kami pergi ke rumah kazen Shamsul dan rumah Hateeqah. hehe. suka sangat-sangat. lepas tu baru kami balik ke rumah masing-masing.

pada pukul 8.30 malam, kami berkumpul lagi di rumah aku. rumah pertama yang diserbu adalah rumah Eijan. hahaha. lepas tu, plan nak pergi Assyakirin, nak raya kat rumah Ieda, Fafaa dan Basir. tapi moto cuma ada dua jer. kebetulan pulak Ieda nak pergi ke rumah Eijan. kami pun tunggu la Ieda datang. dapat jugak jumpa Ieda. hahaha. lepas tu, kami nak pergi ke rumah Mhieyja. tapi bila dah sampai, tutup dah rumah dia. kami pun balik je la lepas tu. hahaha

No comments:

Post a Comment