I'm currently studying in UiTM Campus Samarahan. I'm taking Diploma in Information Management. I'm still thriving to be a writer, so wish me luck. For those who had followed me, just leave a link so I can follow you back. Thank you :)

Tuesday, September 13, 2011

aku dan laman web korea

bukan laman web yang berbahasa korea ok. bukannya aku faham pun. hahaha. laman web yang berkaitan dengan kpop. hahaha.

aku suka la dengan laman web ni. senang nak cari album. tak payah susah-susah nak cari satu-satu kat 4shared. tapi aku masih suka 4shared la sebab saiz mp3 kecil~ hehehe. kalau kat kpop7, dia dalam bentuk .rar, tapi aku tak kesah la walaupun saiz mp3 besar. hahaha.

Download K-Pop | Download Korean Music | Download Korean ...
Download K-Pop - Download the latest Korean Pop Music (K-Pop), download Korean music and songs, download Korean dramas English subbed.
ini link dia: kpop7

aku suka jugak dengan website ni kalau nak tau berita-berita pasal kpop. tapi aku jarang buka sebab line Internet kadang-kadang slow sangat. huhu.

allkpop | breaking k-pop celebrity gossip and news!
The premier source for all the latest k-pop gossip and news. Exclusive coverage, photos and videos.
ini link dia: allkpop

No comments:

Post a Comment